Tuesday, November 24, 2009

TESTIMONI PENGGUNAAN PRODUK

TESTIMONI 1.

Saya telah lama menghadapi masalah sembelit di mana saya hanya membuat air sekali dalam 2-3 hari. Oleh itu perut saya kelihatan sedikit buncit. Penampilan say tidak menarik. Selepas 8 jam saya mengambil Phyto Fiber, saya berasa tidak selesa perut dan terus melulu ke tandas. Saya amat berpuashati kerana dapat membuang air besar dalam jangkamasa yang begitu pendek tanpa menyakitkan.Dengan keyakinan ini saya telah menggunakan Phyto Fiber dua kali sehari dan selepas itu buhan sahaja masalah sembelit saya dapat diatasi tetapi berat badan saya juga telah turun 2kg dalam sebulan. Ia adalah di luar jangkaan kerana saya tidak mengharapkan untuk menurunkan berat badan. Selain itu saya juga kurang merasa lapar dan letih.-Liza 23thn-


TESTIMONI 2

Pengalaman peribadi menggunakan phytofiber : lepas bersalin kali kedua hari tu, saya berdepan dengan masalah 'sembelit' kiranya serius tahap maharaja dah la sembelit tu... apa tidaknya, dalam tempoh 30 hari, 3x ajer 'membuang'... dengan sakit, dengan darah-darah.. setiap kali ke 'toilet zone' amik masa 45 minit (paling kejap!)... ramai yang nasihat itu ini... semua saya dah buat, sebut jer la apa : - makan buah banyak2? sudah... - makan sayur 3-4 mangkuk sehari? sudah... - ambil buah atau jus prune? sudah... - ambil pil sembelit dari doktor? pun sudah... last2, sorang doktor sarankan "cari mana2 produk fiber..." terusss teringat phytofiber alhamdulillah... penyeksaan di 'toilet zone' tiada lagiiiii... dah boleh senyum tetiap pagi!-Puan Zura 28thn-



TESTIMONI 3

Sejak kecil lagi saya telah mengalami masalah sembelit dan perut kerap masuk angin. Kadang-kadang hampir seminggu baru saya dapat membuang air besar. Klinik yang berdekatan sudah kenal dengan masalah saya. Kadangkala badan saya rasa begitu lemah dan perut kembung seperti gendang terutama pada hari yang kelima. Setelah saya menggunakan Phyto Fiber yang diberikan oleh rakan karib. Pada permulaan, ia tidak memberi sebarang kesan tetapi apabila dinasihatkan terus menggunakan dan meminum lebih air. Akhirnya saya dapat mengeluarkan najis yang luarbiasa banyaknya dengan warna yang hitam dan busuk. Apa yang lebih gembira ialah berat badan saya kini sudah turun sebanyak 3kg dalam 3 minggu dan perut saya tidak lagi kembung. Kini saya rasa lebih sihat, bertenaga dan ceria.
-Fazli,25thn-

TESTIMONI 4

Sebelum ini saya mengalami masalah gastrik disebabkan oleh ketidatentuan masa makan kerana terlalu sibuk. Saya menggunakan pelbagai jenis produk yang berasaskan fiber yang ada di pasaran dengan kesan yang amat menyeksakan dimana saya mengalami cirit birit dan sakit perut. Selepas membuang air besar, perut saya menjadi lapar dan membuatkan saya tidak yakin dgn produk fiber. Tapi keadaan berubah apabila saya mencuba Phyto Fiber dan Phyto Greens . Kesannya cukup menakjubkan. Saya tidak lagi mengalami masalah cirit birit, sakit perut dan lapar selepas membuang air besar. Masalah gastrik yang saya alami telah beransur pulih dan badan saya semakin sihat sekarang.-Azman-


TESTIMONI 5
PERGI TANDAS DENGAN SELESANYA!

Kurang 8 tahun dahulu, saya sudah mengalami masalah sembelit. Saya buang air besar hanya 1 kali dlam 2 hingga 3 hari. Setiap kali, saya terpaksa menggunakan banyak tenaga dan masa dalam tandas. Oleh itu, masalah sembelit ini telah menggangu kehidupan saya.Saya cuba makan banyak buah2an dan sayur2an untuk melawaskan pembuangan air besar, namun ia tidak berkesan. Kawan saya telah memperkenalkan Phyto Fiber kepada saya. Selepas mencuba, masalah sembelit telah bertambah baik dan berat badan saya berkurang sebanyak 4kg.Ribuan terima kasih kepada Phyto Fiber, kini saya dapat pergi ke tandas dengan selesanya. ~ Sim Mei Cheng, Johor.


TESTIMONI 6

Saya menghadapi masalah sembelit sejak beberapa tahun yang lalu kerana mengabaikan buah2an dalam amalan pemakanan harian saya. Biasanya orang lain buang air besar setiap hari tetapi saya hanya buang air besar seminggu sekali. Sembelit dan perut kembung membuatkan saya menderita. Saya telah mencuba pelbagai jenis produk sebelum ini tetapi gagal menyelesaikan masalah saya.Selepas mengetahui Phyto Fiber boleh mempertingkatkan pergerakan peristaltik usus, sya tidak sabar untuk mencubanya. Seperti yang dijangka, ia terbukti berkesan! Dalam 2 minggu pertama, najis saya berwarna gelap dan bau busuk. walau bagaimana pun, keadaan saya menjadi semakin baik selepas itu.Terima kasih kepada Phyto Fiber keran membantu saya menyelesaikan masalah sembelit. ~ Lim Cheong Bing, Pantai Remis.

TESTIMONI 7
Guna PEK PERCUBAAN


Saya adalah salah sorang yg begitu teringin utk menurunkan berat badan. Namun begitu menghadapi masalah sembelit. Setelah mencuba PEK PERCUBAAN, proses pembuangan menjadi lancar..Menakjubkan kerana saya turun 1 kg dlm masa 3 hari.Pernah makan produk diet utk 10 hari tetapi hampa kerana tidak turun langsung .Atas nasihat kawan, saya terus membeli pula PEK PERCUBAAN Pytofiber.Alhamdulillah!!-Maria,23 thn-




No comments:

Post a Comment